reklama

Moje malé radosti

Celá spoločnosť v poslednej dobe žije kauzou Gorila, či predčasnými voľbami. Priznám sa, aj mňa tieto témy zaujímajú. Ale moje témy sú trochu iné, také každodenné boje, radosti, trápenia a smútky. V poslednej dobe sa mi zhoršil  zdravotný stav. Angínové ochorenia sclerosis multiplex nepomáhajú. Skôr naopak. Aj tútu zimu som ich prekonal niekoľko a odzrkadlilo sa to na mojom fyzickom stave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Napríklad, už oveľa dlhšie píšem. Pár mailových správ trvá napísať nekonečné minúty. Ale tá radosť, keď mail odošlem, na nezaplatenie! Pravá ruka sa totiž chveje. Do ľavej už neviem uchopiť ani lyžičku.

Mojou ďalšou radosťou je, keď sa pomaly najem, ale oveľa väčšou , ak tu mám niekoho, kto mi s jedením pomôže.

Obliekanie. Tak to je každodenné trápenie. Ale ak sa to podarí v celkom dobrom čase, o to je to radostnejšie. Darmo je, moje životné úkony sa náramne sťažili.

Nasadanie na vozík je ďalšou každodennou, pre mňa veľmi náročnou fyzickou skúškou. Ak nasadnem, v duchu jasám. Ak nie.... Kolená mám obité do tmavomodra. Horšie je to s ľavobokom, tak ten mi musí chodiť ošetrovať sestrička.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napokon je to osobná hygiena. Pretože môj bytík je dokonale bariérový, potrebujem aspoň dvakrát týždenne silného chlapa, kto ma z vozíka prenesie do vane. Preto najväčšou mojou radosťou je, ak sa krásne osprchovaný, voňavý môžem večer dostať späť do postele.

A tu by som potreboval nejakého osobného asisistenta, pretože moji blízki to nezvládajú.

Neviete o niekom?

Norbert Turai

Norbert Turai

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som znevýhodnený, ale chcem žiťlepšie. Obklopený počítačmi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu